Naast het leveren van de apparatuur kunt u tevens van ons een adequate serviceverlening verwachten.

Met ons eigen geautoriseerd servicecentrum is een vlotte en flexibele afhandeling van al uw servicevraagstukken gewaarborgd.

Voor de afhandeling kunt u onze contact pagina gebruiken, door op deze link te klikken wordt u naar het contact formulier gebracht.

 Ruilen of retourneren

Op de volgende pagina vind u uitgebreide informatie omtrent het ruilen of retourneren van producten: Ruilen of retourneren.

Serviceniveaus

Er is een aantal serviceniveaus te onderscheiden:

- Defect binnen garantieperiode

- Defect buiten garantieperiode

- Klacht of opmerking


Hieronder worden deze serviceniveaus één voor één besproken.


DEFECT BINNEN GARANTIEPERIODE

Is uw apparatuur defect binnen de garantieperiode, dan dient u als volgt te handelen:

- Stuur ons een nieuwe bericht via onze contact pagina en vul hierin alle gegevens van het apparaat, klacht en het factuurnummer

- Hierop ontvangt u per mail een serviceformulier met RMA nummer

- Voeg het serviceformulier bij uw defecte apparaat

- Voeg geen accessoires bij

- Stuur het defecte apparaat op naar ons servicecentrum

- Indien de reparatie door onze technici onder garantie kan worden uitgevoerd ontvangt u een factuur voor de verzendkosten. Zodra het bedrag op onze rekening staat ontvangt u uw product zo snel mogelijk retour

- Indien het toegezonden apparaat geen defect vertoond zijn wij genoodzaakt onderzoekskosten te berekenen


DEFECT BUITEN GARANTIEPERIODE

Is uw apparatuur defect buiten de garantieperiode, dan dient u als volgt te handelen:

- Stuur ons een nieuwe bericht via onze contact pagina en vul hierin alle gegevens van het apparaat, klacht en het factuurnummer

- Hierop ontvangt u per mail een serviceformulier met RMA nummer

- Voeg het serviceformulier bij uw defecte apparaat

- Voeg geen accessoires bij!

- Stuur het defecte op naar ons servicecentrum

- Na onderzoek ontvangt u een kostenvoorstel voor reparatie. Indien u akkoord gaat met de reparatiekosten, dan ontvangt u een factuur met de reparatiekosten en de verzendkosten daarop. Na betaling ontvangt u de producten zo snel mogelijk retour.

- Indien u niet overgaat tot reparatie van het defecte apparaat, zijn wij genoodzaakt u onderzoekskosten tot € 150,00 excl. BTW door te berekenen.


KLACHTEN EN/OF OPMERKINGEN

Heeft u opmerkingen en/of klachten omtrent onze service of website, dan vernemen wij dat graag. Uw opmerkingen en/of klachten kunnen via onze contact pagina worden aangemeld, uw bericht zal persoonlijk worden behandeld en u ontvangt altijd antwoord.